آموزش تاب آوری به صورت رایگان

ارائه آموزش های تخصصی تاب آوری با جدیدترین متدهای روز دنیا و  متناسب سازی شده برای گروههای هدف آموزشی و مبتنی بر بوم زیست های مختلف ایران می باشد

آموزش تاب آوری به صورت رایگان: رسانه تاب آوری ایران در سال ۱۴۰۲ به عنوان اولین رسانه رسمی و مرجع تخصصی تاب آوری اجتماعی ایران در دنیای رسانه های فعال حوزه تاب آوری شروع به کار کرد.

آموزش تاب آوری به صورت رایگان انجام می شود

این رسانه به همت دکتر جواد طلسچی یکتا مدیر و موسس مجموعه رسانه های مددکاری اجتماعی ایرانیان تأسیس گشته است.

لازم به ذکر است رسانه تاب آوری ایران به نشانی اصلی talisweb.ir و نشانی های جانبی resiliencemedia.ir و socialresilience.ir در دسترس می باشد و این رسانه هیچگونه شعبه ای در کشور ندارد.

رسانه تاب آوری ایران در کنار سایر وبگاههای فعال حوزه تاب آوری ایران همچون خانه تاب آوری و باشگاه تاب آوری ایرانیان سرآمد رسانه های با محوریت موضوعی تاب آوری در گوگل فارسی یافت می شود.

مخاطبین محترم این رسانه جهت هرگونه هماهنگی آموزش های تاب آوری در حیطه های مختلف سازمانی – صنعتی – نظامی – آموزش و پرورش – مراقبت های بهداشتی – توانخواهان – بیماران خاص و سایر می توانند با شماره تماس های ۰۹۲۰۲۵۲۱۵۴۴ و نیز ۰۹۱۱۸۴۹۰۵۹۵ تماس حاصل فرمایند.

آموزش تاب آوری توسط مجموعه رسانه های تاب آوری ایرانیان (با برخورداری از تیم تخصصی مجرّب در حیطه آموزش و پژوهش) به شکل کاملا رایگان انجام می گردد و لذا این رسانه جامع تخصصی، آماده پذیرش پروژه ها و برنامه های آموزشی با موضوعات متنوع تاب آوری در سرتاسر ایران عزیز می باشد.

لازم به یادآوری است ارائه آموزش های تخصصی تاب آوری با جدیدترین متدهای روز دنیا و  متناسب سازی شده برای گروههای هدف آموزشی و مبتنی بر بوم زیست های مختلف ایران می باشد و تاکنون این آموزش ها (طی ۱۰ سال اخیر) برای بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی کشور صورت پذیرفته است.

بدیهی است این اقدام با هدف ترویج و توسعه مولفه های تاب آوری و علی الخصوص در راستای چشم انداز مهم ارتقاء تاب آوری ایرانیان به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه چشمداشت مادی پذیرفته و انجام می شود.

لازم به ذکر است کلیه آموزش های قابل ارائه تاب آوری همراه با تهیه سوسیوگرام آموزشی با هدف پایش و ارزیابیِ اثربخشی و کارآمدی فرایندهای آموزشی صورت می پذیرد.

جدیدترین گواهی تدریس مدیر و موسس خانه تاب آوری در دانشگاه علامه طباطبایی
جدیدترین گواهی تدریس مدیر و موسس خانه تاب آوری در دانشگاه علامه طباطبایی

 

گواهی سخنرانی مدیر و موسس خانه تاب آوری در انجمن علمی مطالعات صلح ایران
گواهی سخنرانی مدیر و موسس خانه تاب آوری در انجمن علمی مطالعات صلح ایران

درباره رسانه تاب آوری ایران بیشتر بدانید؛

رسانه تاب آوری ایران Iranian Resilience Media از ابتدای حیات خود در پی تجلی دادن این حقیقت است که می شود در کنار همه دشواری ها و مشقت ها پویا بود.Iran’s Resilience Media Perspective

رسانه تاب آوری همواره در پی این حقیقت بوده که می شود از هر نقطه ای از دنیا جهت انعکاس نقطه نظرات و دیدگاه ها اقدام مؤثر داشت.

رسانه تاب آوری از ابتدای فعالیت خود بر این مهم قائل بوده و هست که می شود تاب آوری را چه در فکر، چه بر زبان و گفتار و چه در عمل و کردار پیاده سازی کرد.Iran’s Resilience Media Perspective

رسانه تاب آوری از ابتدای فعالیت در پی این بوده که این مهم را به اثبات برساند تاب آوری صرفاً صبر و تحمل نیست. تاب آوری یک مهارت مهم آموختتی است که می توان در گستره فرد تا گروه و خانواده و جامعه نسبت به عملیاتی سازیِ آن برنامه ریزی و مدیریت کرد.

تاب آوری را باید مهندسی کرد. تاب آوری را می توان در قالب ترسیم یک نقشه راه و با یک نقشه راه عملی اجرایی و عملیاتی نمود.

رسانه تاب آوری در پی آن است که به هر خانواده ایرانی یک روز تاب آوری را آموزش دهد. تاب آوری به زبان ساده منشور فکر و حرکت خانواده ایرانی شود.

رسانه تاب آوری Resilience Media در پی این است که به کودکان بیاموزد بزرگترها هم می توانند اشتباه کنند و از آنها دعوت به همراهی کند تا باهم دوستانه برای ساختن دنیایی بهتر حرکت رو به جلو داشته باشیم.Iran’s Resilience Media Perspective

رسانه تاب آوری در پی این است که به مردم بگوید رسانۀ از جنس مردم هم وجود دارد، رسانه ای از جنس درد و برآمده از سختی های زندگی وجود دارد و می شود با هم و در کنار هم در جهت پویاسازی اجتماعی و توانمندسازی همه آحاد جامعه اقدامات مؤثر داشت.

آموزش تاب آوری به صورت رایگان
آموزش تاب آوری به صورت رایگان

رسانه تاب آوری در پی این است تا به مردم این پیام متفاوت را منتقل کند که رسانه صرفاً در پی اخبار نیست! رسانه می تواند در جهت آموزش عمل کند. رسانه آموزش محور چگونه اهداف خود را در قالب آموزش های غیرمستقیم به مخاطبینش محقق می کند.

رسانه تاب آوری در پی این است که آشتی اجتماعی را بین قشر کم توان و قشر توانمند و پویا رقم بزند و مودت و دوستی و همکاری و همراهی و تعاون واقعی را  برقرار سازد،  کاری که در اتاق های فکر کارگروههای این رسانه از همین ابتدا به اشکال مختلف صورت پذیرفته است.

رسانه تاب آوری در پی آشتی اساتید دانشگاهی با کارشناسان خبره در میدان عمل جامعه است تا با این آشتی و ارتباط و همکاری ها، کارهای بزرگ را برای جامعه ای بزرگ و عظیم الشأن رقم بزند.

آموزش تاب آوری به صورت رایگان

آموزش تاب آوری به صورت رایگان

درباره چگونگی روند پذیرش سفارشات آموزش و پژوهش تاب آوری و چارچوب آموزش ها و چگونگی پایش و ارزیابی فرایندهای آموزشی
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا