شماره چهارم نشریه مددکاری اجتماعی «مددراه» منتشر شد

شماره چهارم نشریه مددکاری اجتماعی «مددراه» منتشر شد

به گزارش اطلس فارسی مددکاری اجتماعی به نقل از روابط عمومی نشریه «مددراه» به اطلاع علاقمندان، دانشجویان، دانش پژوهان و شاغلین مددکاری اجتماعی می رسانیم که جدیدترین شماره نشریه مددکاری اجتماعی «مددراه» با موضوع (اخلاق حرفه ای در مددکاری اجتماعی) منتشر شد.
این شماره با مقاله ای از سرکار خانم دکتر فاطمه جعفری «مددکار اجتماعی و مدرس دانشگاه» در خصوص ویژگی های اخلاق حرفه ای و منشور فدراسیون بین المللی مددکاری اجتماعی در این حوزه شروع شده و در ادامه با مقاله ای از آقای امیرجواد پیرزاده دربندی «دانشجوی ورودی ۹۹ کارشناسی مددکاری اجتماعی» با موضوع مذکور، خواهید خواند. همچنین در ادامه این موضوع با ترجمه نقد کتاب “Values and Ethics in Social Work” آدام برنارد «استاد ارشد مراقبت و سلامت اجتماعی دانشگاه ناتینگهام» به ترجمه امیرعلی حسن زاده «سردبیر نشریه» نگاهی چند به محتوای کتاب و بررسی و تحلیل آن شده است.
این نشریه مانند دو شماره پیشین دارای بخش (بحث ویژه) است که خانم ها بتینا راثی، عفت محمدی و ندا شعیبی «ورودی ۱۴۰۱ کارشناسی مددکاری اجتماعی» با موضوع “نقش مددکاران اجتماعی در حوزه پناهندگی”آن را به صورت جامع و مفید به نگارش درآورده اند.
نشریه مددکاری اجتماعی مددراه
شماره چهارم نشریه مددکاری اجتماعی
در پایان نیز گزارشی از «مدرسه تابستانی مددکاری اجتماعی (آشنایی با زمینه های شغلی)» به نگارش خانم ها آمنه رئیسی و رضوان میرزایی (روابط عمومی مدرسه تابستانی) در آمده که متن جامع و مختصر از برگزاری هر کارگاه در این گزارش خواهید خواند.
جهت دریافت شماره چهارم نشریه مددراه اینجا کلیک کنید.
همچنین از تمامی صاحب نظران، علاقمندان، اساتید، دانشجویان، دانش پژوهان و… حرفه های یاورانه دعوت به عمل می آید تا جهت هرگونه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ارسال مقاله با موضوعات مرتبط بین رشته ای و یا شماره پنجم با عنوان (نقش مددکاری اجتماعی در صلح) با آدرس های زیر در تماس باشند:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا