پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-04
کد خبر: 84160 |
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ |
181 بازدید
۰
2
پ

در این مطلب به معرفی خانه تاب آوری، تاریخچه تأسیس اولین مرکز نشر محتوای تخصصی تاب آوری کشور که در اواخر سال ۱۳۹۲ شروع به تولید محتوای تخصصی در زمینه تاب آوری نموده است و با گذشت چندماه از فعالیت این مجموعه، بنابر تصمیم تیم تخصصی رسانه ایرانیان «خانه تاب آوری» نامیده شد خواهیم پرداخت.

خانه تاب آوری چیست؟

خانه تاب آوری چیست؟ در سال ۱۳۹۲ با گذشت چند ماه از آغاز فعالیت رسانه تخصصی مددکاری اجتماعی ایرانیان، تیم تخصصی رسانه مذکورو اولین اتاق فکر مددکاری اجتماعی کشورایجاد شد که به موازات تولید محتوای تخصصی در حوزه مددکاری اجتماعی و ارائه اخبار و اطلاعات مربوطه، نشر مطالب اختصاصیِ تاب آوری (با همراهی تنی چند از علاقمندان به این حوزه) در این پایگاه اینترنتی صورت پذیرفت و با گذشت چند ماه از فعالیت این مجموعه، در دی ماه سال ۱۳۹۳ بنابر تصمیم تیم تخصصی رسانه مددکاری اجتماعی ایرانیان، تصمیم به ایجاد شاخه جدیدی از این رسانه تحت عنوان خانه تاب آوری شد.

قابل به ذکر است از همان ابتدای تشکیل این بخش از رسانه تخصصی مددکاری اجتماعی ایرانیان که مقر دفتری آن نیز یکی از کلینیک های مددکاری اجتماعی توانمند کشور تعیین گردید، آموزش موثر و کارآمد در حوزه های مختلف مددکاری اجتماعی و تاب آوری در دستور کار تیم تخصصی این رسانه قرار گرفت.

خانه تاب آوریHome of Resilience
خانه تاب آوری چیست؟

شایان ذکر است اهداف اصلی خانه تاب آوری بر اساس مصوبه تیم تخصصی رسانه ایرانیان شامل

ایجاد بانک اطلاعات جامع و روزآمد مقالات، با دسترسی آسان، رویه یکسان و رفع محدودیت های شکلی، زمانی و سازمانی موجود

  • معرفی متخصصین، پژوهشگران و اساتید در حوزه های مختلف تاب آوری جهت تقویت حقوق معنوی
  • فراهم نمودن بستری برای جریان سازی و مدیریت محتوای تاب آوری جهت جلوگیری از تضییع منابع مادی و معنوی جامعه متخصصین تاب آوری کشور، در روندهای تکراری و کلیشه ای کنونی
  • ایجاد زمینه مساعد برای بومی سازی مباحث مختلف تاب آوری در کشور

گسترش پایگاه های مجازی در حوزه تاب آوری ایران مصوب گردید.

موسس و مدیر خانه تاب آوری کیست؟

موسس و مدیر خانه تاب آوری از ابتدای تشکیل این مجموعه دکتر جواد طلسچی یکتا بوده است که در ادامه این راه و با ضرورت ایجاد پایگاهی جهت هم افزایی بیشتر باشگاه تاب آوری نیز تأسیس شد. لازم به ذکر است باشگاه تاب آوری در حوزه اختیارات مدیریتی مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران تعریف گردید.

آموزش تاب آوری مدیر و مؤسس خانه تاب آوری
آموزش تاب آوری مدیر و مؤسس خانه تاب آوری
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تاب آوری | رسانه تاب آوری ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.