شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-06-29
کد خبر: 83151 |
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰ |
96 بازدید
۰
4
پ

در این مطلب قصد داریم با هدف تسهیل دسترسی مخاطبین خوب این رسانه به مطالب تاب آوری، آرشیوی از یادداشتها و مقالات تاب آوری به صورت کاملا تصادفی و گلچین شده منتشر نماییم.

مجموعه یادداشتهای خانه تاب آوری ایرانیان از ابتدا تا به امروز

مجموعه یادداشتهای خانه تاب آوری ایرانیان از ابتدا تا به امروز: در این مطلب قصد داریم با هدف تسهیل دسترسی مخاطبین خوب این رسانه به مطالب تاب آوری، آرشیوی از یادداشتها و مقالات تاب آوری به صورت کاملا تصادفی و گلچین شده منتشر نماییم.

خانه تاب آوری ما، تاب آوری تا بینهایت

بدیهی است با توجه به گستردگی یادداشتها و مقالات تاب آوری موجود در این رسانه، روند بروزرسانی این آرشیو مشمول گذر زمان گردد و لذا به تناوب تکمیل خواهد شد.

کتاب تاب آوری در دنیای امروز
کتاب تاب آوری در دنیای امروز

لازم به یادآوری است خانه تاب آوری ایرانیان (بر اساس اطلاعات آماری دقیق و قابل استناد موجود) اولین رسانه تخصصی نشر مقالات تاب آوری در کشور می باشد که در توضیح کوتاه از تاریخچه این مبحث قابل به ذکر است در ابتدای امر با همراهی تنی چند از افراد شاخص در این حوزه، فعالیت این رسانه در زمینه تاب آوری آغاز شد و در ادامه، با تمرکز بیشتر و بهتر بر این موضوع و خصوصاً تشکیل تیم تخصصی حرفه ای متشکل از افراد علمی و دغدغه مند که سالها در عرصه های گوناگون اجتماعی و روانشناختی فعالیت های موثر داشته اند ساختار جدیدی برای این رسانه (در زیر شاخه تاب آوری) تعریف و تدوین شد که به لطف خداوند مهربان، امروز شاهد شکوفایی آن و چاپ و انتشار اولین کتاب با نام خانه تاب آوری ایرانیان می باشیم.

خانه تاب آوری ما، تاب آوری تا بینهایت
خانه تاب آوری ما، تاب آوری تا بینهایت

قابل به ذکر است مبحث چاپ و انتشار کتاب های تاب آوری از مجموعه رسانه های تاب آوری ایرانیان ادامه دار خواهد بود که به مرور بیشتر شاهد آن خواهید بود.

https://iraniansocialworkers.ir/site/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تاب آوری | رسانه تاب آوری ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.