ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی

ایجاد تاب آوری و تغییرات مثبت در زمینه‌های مرتبط با رفاه عاطفی، کسب‌وکار، ایجاد مهارت و روابط از طریق کوچینگ توسعه فردی

ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی: توسعه فردی یک حوزه تمرکز قدرتمند برای افزایش خودآگاهی، ایجاد عادات جدید و داشتن یک زندگی هماهنگ تر و کامل تر است.

ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی

Building Resilience With Personal Development Coaching

با سرمایه گذاری استراتژیک روی خود یا تیم خود با خدمات کوچینگ توسعه فردی، می توانید سال ۲۰۲۴ را بهترین سال خود کنید.

از طریق کوچینگ توسعه فردی، مشتریان یاد می‌گیرند که تاب آوری ایجاد کنند و تغییرات مثبتی در زمینه‌های مربوط به رفاه عاطفی، کسب‌وکار، ایجاد مهارت، روابط و موارد دیگر ایجاد کنند.

کوچینگ توسعه فردی چیست؟

یک کوچ توسعه فردی با مشتریان کار می کند تا از طریق روش های مختلف از جمله هدف گذاری، گوش دادن فعال، تغییر رفتار و غیره به آنها کمک کند تا اهداف خود را شناسایی نموده، دنبال کنند و به آنها دست یابند.

کوچینگ توسعه فردی برای کمک به مشتریان برای بهبود عناصر کلیدی رشد شخصی، مانند بهبود خودآگاهی، اعتماد به نفس، ارتقاء مهارت، ارتباطات و تفکر مثبت طراحی شده است.

یک فرد ممکن است یک مربی توسعه شخصی را برای جلسات مربیگری شخصی استخدام کند. یا، به طور معمول، یک شرکت یا سازمان ممکن است با مربیان توسعه فردی برای حمایت از کارکنان، مدیران و رهبران خود کار کند.

در هر صورت، مربی به عنوان یک شریک تفکر استراتژیک و هیئت مدیره صدا عمل می کند و منبع الهام و مسئولیت پذیری را فراهم می کند.

خدمات کوچینگ توسعه فردی در سال ۲۰۲۴

از سال ۲۰۲۱، صنعت توسعه فردی در ایالات متحده در سطح جهان ۴۱.۸ میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود که به طور قابل توجهی افزایش یابد. بر کسی پوشیده نیست که این فضا با خدمات، برنامه‌ها و پیشنهادات جدیدی که توانایی دستیابی به حداکثر پتانسیل فرد را ارتقا می‌دهند، به سرعت در حال تکامل است.

این بدان معناست که شما گزینه هایی برای یافتن منابع توسعه فردیِ عالی دارید. به این ترتیب، مهم است که در مورد محل سرمایه گذاری زمان، منابع و یادگیری خود محتاط باشید.

ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی
ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی

اگر در حال بررسی خدمات مربیگری توسعه فردی هستید، با یادگیری، دقیقاً تفاوت مربیگری با خدمات مشابه همچون درمان را شروع کنید.

همچنین مهم است که هنگام بررسی راه حل های مختلف کوچینگ، آنچه را که می خواهید و نیاز دارید در نظر بگیرید.

  • به عنوان مثال، آیا به دنبال پشتیبانی مداوم کوچینگ هستید یا فقط چند جلسه کوچینگ لازم دارید؟
  • آیا می خواهید خودتان درباره مربیان مختلف تحقیق و بررسی کنید یا شرکتی را پیدا کنید که قبلاً کار را برای شما انجام داده است؟
  • محدوده قیمت مورد نظر شما چقدر است؟

با دانستن اهداف و انتظارات خود، می توانید خدمات کوچینگ توسعه فردی را بیابید که ترکیب مناسبی از پیشنهادات را در اختیار شما قرار می دهد.

  • در پلن الف، ما به مأموریت خود افتخار می کنیم که بهترین خدمات کوچینگ باشیم، نه بزرگترین.
  • در تعقیب آن ماموریت، ما همه مربیان خود را از نزدیک ارزیابی می کنیم و آنها را با روش مربیگری ثابت خود آموزش می دهیم.
  • در نتیجه، ما بسیاری از جنبه‌های فرآیند کوچینگ را ساده‌سازی کرده‌ایم و این موضوع به ما این امکان را می‌دهد پس‌انداز را به مشتریان خود که از کوچینگ ارزان قیمت و ممتاز لذت می‌برند، منتقل کنیم.

رویکرد کوچینگ کامل ما از یک لنز جامع برای توسعه فردی استفاده می کند. ما به مشتریان یک فروشگاه یک‌جا ارائه می‌دهیم تا به درون خود نگاه کنند، تغییراتی ایجاد کنند، مهارت‌ها را ایجاد کنند و نتایج واقعی را در هر زمینه‌ای از زندگی‌شان ببینند.

موارد استفاده کوچینگ توسعه فردی

همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد استفاده اولیه برای این نوع کوچینگ شامل یک سازمان یا فردی است که یک کوچ را استخدام می کند. در این دو دسته، روش‌های رایجی وجود دارد که مردم از کوچینگ توسعه فردی استفاده می‌کنند.

موارد استفاده برای سازمان ها

سازمان ها ممکن است برای کمک به حمایت از کارکنان خود به مربیان توسعه فردی تکیه کنند. به عنوان مثال، کوچینگ برای مدیران جدید یکی از رایج ترین موارد استفاده است.

بالاتر از نمودار سازمانی، مربیگری برای مدیران C-suite نیز ممکن است برای سازمانی که قصد کمک به توسعه رهبران ارشد خود را دارد منطقی باشد.

Personal Development Coaching
Personal Development Coaching

مارک ساموئل، مدیر عامل، نویسنده و کارشناس تحول، مزیت کوچینگ برای سازمان‌ها را برجسته می‌کند و می‌گوید:

«به عنوان انسان، ما همیشه در حال تغییر، رشد، یادگیری، داشتن بینش و تبدیل شدن به نسخه‌های واقعی‌تر و معتبرتر از خود هستیم. این یک توسعه فردی است، و اگرچه می تواند عمدی باشد، معمولا بدون توجه به آن اتفاق می افتد. اما این به نفع ماست که آن را آگاهانه کنیم، و همچنین به نفع کسب و کارمان است، چه رهبر باشیم و چه نباشیم.»

هنگامی که ما با سازمان ها در یک برنامه کار می کنیم، مشتریان کوچینگ تشویق می شوند تا اهداف فردی و حرفه ای را تعیین کنند. این امر رشد فردی را در داخل و خارج از دفتر تضمین می‌کند – که هر دو باید توسط سازمان‌هایی که بر سلامتی کل افراد تاکید دارند، حمایت شود.

ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی

ایجاد تاب آوری با کوچینگ توسعه فردی

ایجاد تاب آوری و تغییرات مثبت در زمینه‌های مرتبط با رفاه عاطفی، کسب‌وکار، ایجاد مهارت و روابط از طریق کوچینگ توسعه فردی

Building Resilience With Personal Development Coaching

Personal development is a powerful area of focus to increase self-awareness, develop new habits, and live a more aligned and fulfilled life. By making strategic investments in yourself or your team with personal development coaching services, you can make 2023 your best year yet. Through personal development coaching, clients learn to build resilience and create positive change in areas related to emotional well-being, business, skills building, relationships, and more

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا