رسانه تاب آوری ایران
-
تابآوری رسانهای
تاب آوری و پایداری رسانه
پایداری و تابآوری به عنوان دو اصل کلیدی برای بقا و رشد رسانهها، اهمیت بسزایی یافتهاند. این مفاهیم نه تنها…
-
تابآوری رسانهای
تابآوری رسانه اقدامی راهبردی در عصر تحولات
تابآوری رسانه به عنوان یک ابزار راهبردی در عصر تحولات امری ضروری است که به رسانهها امکان میدهد تا با…
-
تابآوری رسانهای
تابآوری رسانه و راهکارهای تقویت آن
تابآوری رسانه به معنای توانایی یک رسانه در مواجهه با بحرانها، فشارها، تهدیدها و تغییرات محیطی (اعم از سیاسی، اقتصادی،…
-
تابآوری رسانهای
بنیانگذار رسانه تاب آوری ایران مبدع جدیدترین اتودهای آموزشی تاب آوری
بنیانگذاری رسانه تاب آوری ایران ایده تأسیس رسانه تاب آوری ایران بر اساس نیاز به یک پلتفرم منسجم و یکپارچه…
-
تابآوری رسانهای
اولین رسانه تاب آوری اجتماعی ایران: گامی برای آموزش تاب آوری در دانشگاههای کشور
مفهوم تاب آوری اجتماعی ابزاری برای مقابله با چالشها و ناملایمات اجتماعی است. رسانه تاب آوری اجتماعی ایران با حمایت…
-
تابآوری رسانهای
نظام تولید محتوا در اولین رسانه تابآوری ایران
نظام تولید محتوا در اولین رسانه تابآوری ایران: بررسی نظام تولید محتوا در اولین رسانه تابآوری ایران میپردازیم و رویکرد…
خانه تاب آوری ایران (Iran’s Home of Resiliency) در دی ماه سال ۱۳۹۳ به منظور ایجاد مرکزی برای دسترسی و هم افزایی فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف تاب آوری، آغاز به کار نمود. جواد طلسچی یکتا “بنیانگذار خانه تاب آوری ایران” و مجموعه آموزشی- پژوهشی- رسانه ای ایرانیان می باشد.
این رسانه با حضور جمعی از فرهیختگان حوزه مددکاری اجتماعی فعالیت خود را در قالب نشر محتوای تخصصی تاب آوری در حوزه های مختلفی همچون زنان ، کودکان، سالمندان، بیماران اعصاب و روان و نیز شغلی و سازمانی آغاز نمود.
در ادامه این مسیر و با توسعه فعالیتهای درون رسانه ایِ خانه تاب آوری ایران، بخش آموزش و پژوهش این رسانه نوین تاب آوری کشور ایجاد و فعال گشت. نفراتی از شاخص های پژوهش مددکاری اجتماعی کشور و نیز جامعه شناسی و روانشناسی در اتاق فکر خانه تاب آوری حضور یافتند که امروز تحت عنوان تیم تخصصی خانه تاب آوری قلمداد می گردند.