آموزش تاب آوری توسط رسانه تاب آوری ایران

آموزش نقش تاب آوری در پیشگیری از اعتیاد

آموزش تاب آوری توسط رسانه تاب آوری ایران

روابط عمومی رسانه تاب آوری اجتماعی ایران

در تاریخ نهم اسفند سال ۱۴۰۲ جلسه دوم از دوره آموزشی تبیین نقش تاب آوری در پیشگیری از اعتیاد برای تعداد ۵۰ نفر از کارکنان یک نهاد نظامی در قالب اجرای طرح کیان سازمان بهزیستی اجرا گردید.

در دومین جلسه از برگزاری دوره آموزشی نقش تاب آوری در پیشگیری از اعتیاد، ابعاد مختلفی از مفاهیم تاب آوری و مولفه های کاربردی در پیشگیری از اعتیاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدرس این جلسه آموزشی که به واقع دومین جلسه از سلسله آموزش های طرح کیان سازمان بهزیستی می باشد، دکتر جواد طلسچی یکتا (مدیر و مؤسس رسانه تاب آوری اجتماعی ایران و مدیر مسئول پایگاه خبری مددکارنیوز) بوده اند.

ایشان در خصوص تاب آوری به عنوان عوامل حفاظت کننده در حوزه سلامت اجتماعی، مولفه های تاب آوری و  اثربخشی آموزش این مؤلفه ها بر کاهش سطح اعتیادپذیری جامعه و اهمیت تغییر جهان بینی و نگرش و بینش جوانان نسبت به مصرف موادمخدر، اهمیت بهداشت روانی جامعه در پیشگیری از اعتیاد و ارتباط اخنلالات روانچزشکی در میزان گرایش به سمت و سوی مصرف موادمخدر و … محتوای آموزشی‌شان را ارئه نمودند.

شایان ذکر است در پایان چلسه دوم از سلسله کارگاههای آموزشی طرح کیان، کیف موادمخدر با انواع متنوع از مواد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به آثار و مضرات هر یک از داروها و موادمخدر پرداخته شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا