تحقیق برای تاب آوری و آمادگی – برنامه کمک های مالی محدود

تحقیق برای تاب آوری و آمادگی – برنامه کمک های مالی محدود

تحقیق برای تاب آوری و آمادگی – برنامه کمک های مالی محدود: ابعاد مختلف تاب آوری باید در چارچوب آمادگی در برابر بلایا بهتر مورد درک عمومی و تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

هدف این برنامه، شناسایی، اولویت بندی و حمایت از تحقیقات کاربردی و زمینه ای خاص با موضوع تاب آوری است که پایه ریزی شواهد عملکرد مطلوب در خصوص آمادگی در برابر بلایا را عمیق تر می کند.

این برنامه از طریق مؤسسه Response 2 Resilience (R2R) وابسته به آکادمی رهبری تاب آوری در بلایای طبیعی دانشگاه Tulane و شبکه دانشگاه های آن در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و کارائیب فعالیت می کند.

از طریق این شبکه، شرکای دانشگاهی همراه با نمایندگانی از جوامع ملی RCRC برای شناسایی نیازهای مربوط به آمادگی در برابر بلایا که از طریق تحقیقات کاربردی که کمک مالی متوسطی دریافت می‌کنند (حداکثر ۷۵۰۰ دلار) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

هدف بلندمدت این برنامه ایجاد یک پایگاه شواهد قوی در زمینه آمادگی در برابر بلایا است که از طریق منابع محلی آگاه شده و به درک بهتر نیازهای آمادگی در برابر بلایا در سطح جهانی کمک می کند.

شرکای پروژه

این برنامه از طریق موسسه تاب آوری Response 2، وابسته به آکادمی رهبری تاب آوری در برابر بلایا، دانشگاه تولین، اجرا می شود.

این برنامه توسط آقای کی لو، مدیر سابق OFDA و در حال حاضر رئیس و مدیر عامل R2R، خانم ماریا ترزا گاگو، معاون برنامه ها و اریک کورزین، مدیر امور مالی، هماهنگ و اجرا می شود.

گروه هدف

جوامع محلی RCRC و موسسات تحقیقات محلی در کشورهای عضو شبکه دانشگاهی Response 2 Resilience. در نظر گرفته شده است که این برنامه تحت یک چشم انداز میان مدت به سایر کشورها گسترش یابد.

فاز ۱ – پایلوت

بازه زمانی: ژانویه ۲۰۱۳ – ژانویه ۲۰۱۵

کشورهای پایلوت: اتیوپی، غنا، سریلانکا

 

مشروح این پروژه را از طریق لینک زیر مطالعه و دنبال نمایید.

Research for Resilience and Preparedness – Small Grants Program

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا