کوچینگ زندگی چیست؟

کوچینگ زندگی چیست؟

کاری از کارگروه مترجمین رسانه تاب آوری اجتماعی

کوچینگ زندگی چیست؟ به گفته دانشگاه لوئیس، در حالی که کوچ های اجرایی به افراد کمک می کنند تا اعتماد به نفس خود را برای انجام حرکت های تجاری جسورانه تر و دستیابی به اهداف حرفه ای به دست آورند، مربیان زندگی به مراجعین خود کمک می کنند تا روابط خود را بهبود بخشند، خوشبختی را پیدا کنند و به اهداف زندگی شخصی خود برسند.

کوچ های زندگی به افراد کمک می‌کنند تا بفهمند چه چیزی مانع آن‌ها می‌شود و تغییرات لازم را برای زندگی کردن که می‌خواهند انجام دهند. این مربیان می توانند در زمینه خاصی مانند ازدواج، والدین یا مادران شاغل تخصص داشته باشند.

کوچینگ رهبری چیست؟

کوچینگ رهبری اجرایی به مدیران، افراد یا مدیران ارشد کمک می کند تا مهارت های رهبری را رشد و توسعه دهند.

این به آن‌ها کمک می‌کند یاد بگیرند که چگونه رهبران مؤثری باشند، مزیت رقابتی در تیم یا صنعت خود به دست آورند، اعتماد به نفس به دست آورند، اثربخشی خود را بهبود بخشند، یاد بگیرند که به تیم‌های خود اعتماد کنند و به شکل هدفمند جهت رشد و ارتقاء کار کنند.

رهبری انعطاف‌پذیر – یک ویژگی کلیدی رهبری مؤثر

تاب آوری توانایی بازیابی از مشکلات، یا سازگاری با آنها است. این به رهبران کمک می کند تا تشخیص دهند که چه چیزی در گذشته موثر بوده است که می تواند در آینده به کار گرفته شود و چه چیزی انجام نشده است. آنها می توانند موقعیت ها را ارزیابی کنند تا به اهداف فعلی خود برسند و برای دستیابی به اهداف آینده، از گذشته کمک بگیرند.

به عبارت دیگر، اگر چیزی در گذشته کار نمی کرد، آنها می دانند که ممکن است تحت شرایط جدید کار کند. رهبران تاب آور می آموزند که رشد و یادگیری از شکست ها و اشتباهات چقدر مهم است.

کوچینگ زندگی چیست؟
کوچینگ زندگی چیست؟

کوچینگ کسب و کار چیست؟

این نوع کوچینگ از صاحبان مشاغل و کارآفرینان در تعیین اهداف روشن، ایجاد برنامه ای برای دستیابی به آن اهداف و بهبود عملکرد کلی سازمان حمایت می کند.

اغلب، مربیان حرفه‌ای کسب‌وکار، کارآفرینان و صاحبان باتجربه کسب‌وکارها هستند که از مهارت‌ها و استعدادهای خود برای کمک به سایر صاحبان کسب‌وکارها برای رشد کسب‌وکارشان و رسیدن به اهدافشان استفاده می‌کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا