شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 86244 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ |
163 بازدید
۰
1
پ

آموزش ایجاد تیم های تاب آور: این دوره منحصربه‌فرد برای کل تیم‌ها است تا با هم یاد بگیرند که برای ایجاد انعطاف‌پذیری جمعی چه چیزی لازم است.

تاب آوری گروهی چیست؟

آموزش ایجاد تیم های تاب آور

کاری از کارگروه آموزش رسانه تاب آوری

محیط کاری را تصور کنید که در آن همه اعضای تیم در جهت خیر جمعی بزرگتر کار می کنند، که در آن اعتماد، تعهد و وفاداری امری عادی است و جایی که آمدن به محل کار چیزی است که هر یک از اعضا به طور مثبت منتظر آن هستند. به نظر می رسد این همان مدینه فاضله است؟ شاید برای برخی اینطور باشد اما می دانیم که با درک و تعهد می توان به این سطح از رشد و تاب آوری نائل شد.

این دوره آموزشی شامل حال همه تیم ها است تا با هم یاد بگیرند که برای ایجاد انعطاف پذیری و تاب آوری گروهی چه مواردی لازم است.

هیچ طرحی وجود ندارد … تیم ها به اندازه … افراد فردی هستند!

در یک محیط آرام، سرگرم کننده و غیررسمی، شرکت کنندگان آخرین تحقیقات در مورد این موضوع خواهند شنید.

آنها همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه دیگران به نیازِ به ایجاد تاب آوری نزدیک شده اند و چگونه هر یک از اعضا می توانند در ایجاد تیمی حامی، منسجم و با عملکرد بالا نقش داشته باشند.

در این فرایند آموزشی، به تیم های حاضر نه تنها کمک می شود تا اقدامات عملیِ خاصی را که می توانند انجام دهند شناسایی نمایند، بلکه فضایی برای در نظر گرفتن اینکه چگونه این اقدامات را می توان به بهترین شکل اجرا کرد، در اختیار خواهند داشت.

کارگاه ها شامل تمرین های سرگرم کننده عملی، فیلم ها، داستان ها، تجسم هدایت شده، مطالعات موردی، بازی ها، بحث و برنامه ریزی می باشند.

آموزش ایجاد تیم های تاب آور
آموزش ایجاد تیم های تاب آور

مزایای کلیدی دوره آموزش ایجاد تیم های تاب آور

افراد در یک تیم تاب آور به جای مقاومت در برابر آن، در فضای تغییر رشد می کنند. آن ها می توانند از چالش ها عقب نشینی کنند، مقاوم بمانند و در برابر آسیب مقاومت کنند.
تیم‌های تاب آور دارای ارتباطات و مجموعه مهارت‌هایی هستند که همپوشانی دارند – آنها درک روشنی از چیستی موارد مذکور دارند و اینکه چگونه می‌توانند با هم در جهت اهداف تیم کار کنند.
افراد در تیم های انعطاف پذیر و تاب آور یاد می گیرند که برای تفاوت های خود ارزش قائل شوند، این تفاوت ها مجموعه مهارت های تیم را گسترش می دهد. آنها با هم افزایی می دانند که کل تیم بزرگتر از مجموع اعضای آن است.
تیم‌های تاب‌آور برای حل مسئله ارزش قائل هستند و در نتیجه، زمان و انرژی خود را صرف این امر می‌کنند، از درخواست کمک در صورت نیاز و حل خلاقانه تعارض نمی‌ترسند.
اعضای تیم انعطاف پذیر و تاب آور در حالی که در فضایی از اعتماد کار می کنند، آشکارا ایده ها، افکار و عقاید خود را با سایر اعضا در میان می گذارند.
تیم‌های تاب آور می‌توانند در مواجهه با ابهام، حتی در مواقعی که خطرات در میان باشند، به جای منتظر ماندن برای بازگشت به ثبات، اقدام کنند.
تیم‌های تاب‌آور از طریق آگاهی از اهمیت خودمراقبتی و ارزشی که برای آن قائل هستند، می‌دانند چه اقدامات عملی برای حفظ سلامت جسمی و عاطفی در مقاطع زمانیِ عدم اطمینان انجام دهند.

Building Resilient Teams

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسانه تاب آوری در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید