دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 15810 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ |
170 بازدید
۰
6
پ

ایلام-فرمانده انتظامی ایلام گفت: درحال حاضر ۱۸ کلانتری در سطح استان دارای مشاوره و مددکاری اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرداردلاور القاصی مهر صبح دوشنبه در کارگاه آموزشی مشاوران کلانتری‌ها که حضور روسای کلانتری‌ها و با موضوع رویکرد سیستمی مداخلات خانوادگی برگزار شد، اظهار داشت: مشاوران در فعالیت‌های روزانه خود با کیس های فعال و زنده روبرو هستند و بایستی با استفاده ازتجارب ارزنده خود گره‌ای از مشکلات خانوادگی مراجعان خود بازکنند.

وی افزود: امروز مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و با تلاش بی شائبه آنان تعداد زیادی از پرونده‌های قضائی در حالی به سرانجام می‌رسد که از وقوع آسیب‌های مرتبط با یک معضل اجتماعی نیز پیشگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: درحال حاضر ۱۸ کلانتری در سطح استان دارای مشاوره و مددکاری اجتماعی هستند و باید کاری کنیم تمامی کلانتری‌ها استان دارای واحد مشاوره و مددکاری شوند چرا که رضایتمندی مردم از پلیس را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و رضایت مردم بالاترین سرمایه برای ماست.

وی یادآور شد: دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی می‌توانند در مصالحه و مختومه کردن پرونده‌ها و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن در جامعه موثر واقع شوند.

وی بیان کرد: یک مشاور و مددکار خوب و کار بلد نیز باید مدیریت صحیح حوزه کاری خود را به درستی و به موقع در دستور کار خود قرار داده و به آن توجه ویژه ای داشته باشد و همواره سعی کند تا پیشگیری از جرائم را با حداقل هزینه‌ها انجام دهد.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید