دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 56689 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ |
93 بازدید
۰
4
پ

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]معاون امور اجتماعی بهزیستی استان یزد گفت: تاکنون با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ۵۵ محله کمتر برخوردار در شهرستان‌های استان شناسایی شده است.[/box] ۵۵ محله کمتر برخوردار در شهرستان‌های استان یزد به گزارش اطلس فارسی؛ “عباس متولی پور ” روز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در […]

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]معاون امور اجتماعی بهزیستی استان یزد گفت: تاکنون با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ۵۵ محله کمتر برخوردار در شهرستان‌های استان شناسایی شده است.[/box]

۵۵ محله کمتر برخوردار در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش اطلس فارسی؛ “عباس متولی پور ” روز چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در مهریز افزود: این طرح با هدف توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در حوزه‌های مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش برنامه‌ریزی شده است.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون با همکاری دستگاه‌های مختلف برای اجرای این طرح انجام شده، ادامه داد: چهار دستگاه ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد به عنوان متولی در این طرح انتخاب شده و سایر دستگاه‌ها خدمات خود را با هماهنگی این دستگاه ها در محله‌های کمتر برخوردار ارائه می‌دهند.

این مسئول بیان کرد: توانمندسازی محلات کمتر برخوردار با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و همراهی مردم و نخبگان نقش مهمی در کمک به پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دارد و طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور جزو برنامه‌های اساسی بهزیستی با همکاری سایر دستگاه‌ها است.

فرماندار مهریز نیز از مجموعه ادارات این شهرستان خواست، با احصاء مسائل و مشکلات محلات کمتر برخوردار و استفاده از ظرفیت نهادها، دستگاه‌ها و معتمدان، خدمات حمایتی و مددکاری به این محلات با هدف توانمندسازی ارائه کنند.

محمد دهقان بنادکی افزود: هفت محله در شهرستان مهریز جزو این طرح قرار گرفته که امیدواریم با کمک خیران، بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی مشکلات این محله ها کاهش پیدا کند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای بیش از ۱۰۰ محله در شهر و مناطق روستایی است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسانه تاب آوری اجتماعی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید